onsdag 21. juli 2010

Telyskort m/fyrstikkeske............

Så måtte også jeg prøve på telyskort! :-)
Har holdt meg til fargeutfordringa HVIT/KREM OG MINT på
http://kortoggodt-kort-scrapping.blogspot.com/
Det er så lekkert med de fargene..........

Jeg har brukt damestempel fra Kort & Godt, alt med distress og maskert med Stempelgledestempel. Kan skrive en hilsen bak på tagen.
Roser og bånd fra Kort & Godt.
Spellbinders blader.
MS sommerfuglpunch + en bladpunch.
"Til deg" Stempel fra Norsk Stempelblad.
"Gratulerer med dagen" Fra Kreativ Hobby.
Og litt glitter på rosene og sommerfugl.

5 kommentarer:

WencheP sa...

Utrolig lekkert og for en genial idè og slenge på en pyntet fyrstikkeske! Knalltøft!!

Angella sa...

Så fint det ble... må se til å få prøvd ut det jeg også...


sommerhilsen fra Angella

Pia sa...

så lækkert telyskort, tror jeg må prøve det, en rigtig sød værtindegave.
knus Pia

Sivic sa...

Så nydelig det ble!!

Beata Ewa sa...

Så nyyyydelig! Kjempeflott kort! Flotte detaljer!