lørdag 19. september 2009

Stampscapes..........

Da har også jeg fått prøvd meg med Stampscapes stempla.
Det øverste kortet er bakgrunnen med flerfarget stempelpute fra Adirondac som heter woodland. Påført med brayer på glozzy.
Så har jeg brukt tre forskjellige stempler, men med hjelp av maskering. :-)
Blomstene er punchet ut i samme papir.
Cuttlebug embossing, spellbinders, punch til "blonden".
På dette blå er det Big n Juicy flerfarget stempelpute, waaterfall.
Påført med brayer på glozzy.
Her er motivet satt sammen av 4 stempler.
Bordpunch på sidene.
Blomstene er rester av det som ble skåret vekk. :-)


Ha ei fin helg!!
Takk for at du titter innom bloggen!

6 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Nydelige kort! :)
Stampscape stemplene er fantastiske.

Turid sa...

SÅÅåååå kjempelekkert!!!!
Det klør veldig i fingrene til å handle disse underbare stemplene...
Gleder meg til å se mer!!!

Ha en flott søndag Solveig:)

Klemmer fra Turid

May-Bente sa...

Utrolig stilig!!!
Herlige farger:=)

May-Bente sa...

Hei igjen!
Hvor har du kjøpt flerfarget stempelpute...tror aldri jeg har sett det??

Skikkelig stilig :=)

Klem:))

Grete sa...

Kjempeflotte kort !!!!

NorthStarStamps sa...

KJempe flotte S.scapes! er så gøy at folk tar disse opp igjen! jeg har jo nesten ALLe monterte, men det er jo sjekt med dem og billig UM da!